„Rozmazlili jste si mě“

Aneb jak to dopadá, když je náš zákazník nucen pracovat s konkurenčním hostingem:

Dobrý večer,
právě se zákazníkem několik dní řeším opravy webu hostovaného u konkurence a cítil jsem potřebu vám napsat jednu nevýhodu vašeho hostingu. Rozmazlili jste si mě. Jsem u vás zvyklý na jiné pohodlíčko.

Administrace, která jde s dobou, komunikace s vámi bez problémů, nestandardni požadavky nikdy nebyly problémem, prostě jsem si u vás zvykl na něco, co zjevně ani u větších hráčů není k dispozici.

Ani nemluvím, že za posledních pár dní jsem u nich naměřil asi 8 alespoň desetiminutových výpadků. To mě vážně posadilo do židle, že takový servis žije. Domluvit se se supportem se mi nepodařilo (u nás žádný problém nevidíme, teď něco vidíme, technici vám napíšou…), pořád mě nikdo nekontaktoval.

No prostě se cítím jak v pořadu výměna manželek a já trpím 😀 Hezký den všem z Blueboard týmu.

Děkujeme panu Havránkovi za milou stížnost, taková zpětná vazba nás vždy potěší a dodá energii do další práce.

Napsat komentář

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..