To je hrůza. Sedm let.

By

Když někdo končí hosting, pokaždé nás to mrzí. Kdyby to bylo kvůli nespokojenosti, mohli bychom s tím něco udělat. Nejčastějším důvodem je ale konec byznysu nebo projektu, pro který byl hosting určen. Naštěstí se často stává, že při loučení nám zákazník vyjádří svou spokojenost, a to nás velmi potěší. Nejvíce mě ale dostal tento “rozlučkový” email:

Dobrý den,

doménu ani hosting nebudu prodlužovat. S vašimi službami jsem byl po celých sedm ( to je hrůza 🙂 ) let spokojen, ale už webhosting nepotřebuju.

Takže díky a neshledanou.

S pozdravem, Michal K.

 


6 Responses to “To je hrůza. Sedm let.”

  1. Milan T.

    Vím přesně o čem hovoříte. Ale nebuďte smutní, třeba dotyčný zjistil, že bude v něčem úspěšnější a může to být začátek něčeho dobrého 😉

    Odpovědět
  2. Honza

    Já už budu u vás taky pěknou řádků let. Nebojte, rozloučit se nechystám 😉 Web kvete, služby perfektní, … není důvod 🙂

    Odpovědět
  3. Tomáš Lojek

    … i já jsem spokojen, dokonce jsem kontakt na Vás předal našemu IT správci který Vaše dobré jméno šíří dál mezi své klienty 🙂
    Tomáš Lojek

    Odpovědět
  4. Visualcreative

    Tento hosting jsme objevili v našich začátcích a můžeme jen potvrdit, že vzkvétá jak letošní jarní sněženky 🙂 Dnes i našim zákazníkům, (poku dnemají vlastní) doporučujeme tento hosting. Jelikož ovládání, administrace, přístup podpory, ochota pomoc nám při potížích je na špičkové úrovni. Takže za nás jedině samá pozitiva. Odejít se rozhodně nechystáme, i když pomau každý týdn dostáváme nabídky od konkurenčních firem, na převod za super neodolatelnou cenu. Ale proč bychom měnili něco, co funguje? nemáme jediný důvod. Naopak. Klienti občas přejdou i k Blueboard, jelikož se stávajícím hostingem spokojeni nejsou. Po té co přešli, nás nebombardují dotazy typu “Jako proč to zase nejde??? ” Držíme pěsti v dalším rozvoji a doufáme, že tento hosting jen tak nezkončí. Děkujeme.

    Odpovědět
  5. Rubik

    Já už jsem u vás taky dlouho, to to letí… 😀
    A jsem naprosto spokojenej, akorát teď začal chodit kamarádce nějaký spam, poslal jsem vzkaz do vašeho chatu.

    Odpovědět
  6. Birkof

    Njn, časy se mění a tak i stálý zákazník jednoho dne odejde. Mimochodem, takový Český hosting, u kterého jsem byl více než pět let a platil jim ty nesmyslné pálky a toleroval jejich neustálá omezení, ani nemrkl, když jsem od nich odešel.

    Odpovědět

Leave a Reply